Waar we voor staan


Onze merkwaarden vormen het fundament van ons merk. Het laat zien waaraan we te herkennen zijn. Het bepaalt hoe we de dingen aanpakken, zeggen, laten zien. De manier waarop wij het verschil willen maken.

Betrouwbaar | Integer - Betrokken - Professioneel

Een van de twee benen waar ons merk op rust: betrouwbaarheid. Diep verankerd binnen onze organisatie. We gaan integer om met informatie en gegevens, die zijn immers vaak privé. Maar onze betrouwbaarheid gaat verder. Wij zijn professionals die weten wat ze doen, waar men op kan vertrouwen. En betrokken... we weten wat er speelt, hebben een band met onze klanten. Dat is ons veel waard en daar doen we alles voor.

Autohart | Gepassioneerd - Specialistisch - Enthousiast

Ons andere been: een autohart. Daarmee zijn we geboren en opgegroeid. Onze passie voor auto’s is overduidelijk merkbaar, we raken er niet over uitgepraat. Dat enthousiasme werkt aanstekelijk, ook bij mensen zonder autohart. En door zoveel affiniteit met auto’s én deskundigheid van financiële zaken zijn we nu uitgegroeid tot een financieel specialist in mobiliteit.

Slagvaardig | Doortastend - Aanpakken – Doelgericht

Bewegen zit in onze natuur. Om vooruit te komen willen we slagvaardig zijn, spijkers met koppen slaan. We vragen door, zijn doortastend zodat we precies weten wat er aan de hand is. In combinatie met onze resultaatgerichtheid en ‘hands on’ manier van aanpakken, zorgt dat ervoor dat we stappen kunnen zetten. Voor onszelf, de organisatie en onze relaties.

Ondernemend | Proactief - Gedreven - Meedenkend

Ondernemen zit in onze aard. We zitten liever niet stil, dat past niet bij ons. Daarom willen we graag vooruit kijken, proactief zijn. Door mee te denken kunnen we positief verrassen, of nog mooier, verwachtingen overtreffen. Dat doen we met een gedrevenheid die zo kenmerkend is voor specialisten. Én voor onze organisatie. Want wij zijn mobiliteit.