Digitale Facturatie

Duurzaamheid is een onderwerp waar we veel aandacht aan besteden. Daarom versturen we onze facturen zoveel mogelijk digitaal.

Inloggen

Hoe werkt het?

Zodra de factuur klaar staat, ontvangt u een e-mailbericht met een link erin. Via deze link kunt u direct uw factuur bekijken. Als u zich registreert in de Invoice Portal, dan kunt u gebruikmaken van de uitgebreide functionaliteiten die Invoice Portal u biedt zoals uw facturenoverzicht bekijken. Bekijk onderaan de pagina de handleiding van de Invoice Portal.

Voordelen digitale facturatie

  • Het online bekijken, analyseren en eventueel vragen stellen over uw facturen
  • Automatisch inboeken van facturen in uw financiële softwarepakket
  • Al uw facturen zijn online beschikbaar in het factuurarchief

E-mailadres

U heeft van ons bericht gehad over het e-mailadres waar we de factuur naartoe gaan sturen. Indien u dit wilt wijzigen of als het e-mailadres van uw financiële administratie nog niet bij ons bekend is, neemt u dan contact op met uw vaste contactpersoon.

Veilig

Voor het verzenden van de facturen maken we gebruik van de gekwalificeerde digitale handtekening. Dit betekent dat u verzekerd bent van een veilige service die geheel in overeenstemming is met de eisen van de fiscus.

Vragen?

Heeft u toch nog vragen? De meest gestelde vragen vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet bij of bent u nog niet over op digitaal factureren, maar wilt u dat wel? Neem dan gerust contact met uw vaste contactpersoon op.

Downloads:

Handleiding Digitaal factureren

FAQ Digitaal factureren