vwpfs

Berijder

Service en support

Berijdersdesk

Op deze pagina vindt u alles over de klantenservice rondom uw leaseauto. Heeft u toch nog vragen? Onze BerijdersDesk is bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.30. Voor dringende zaken als pech en schade staan we u 7 dagen per week, 24 uur per dag bij.

Direct antwoord

Mobile app vwpfs
Mijn VWPFS
Alle actuele en belangrijke informatie rondom uw leaseauto bij de hand.

Volkswagen Pon Financial Services omarmt MONO rijden

Onderweg bellen verdubbelt het risico op een ongeval, onderweg een tekst lezen of typen vergroot die kans met factor 6. Daarom omarmt Volkswagen Pon Financial Services de overheidscampagne MONO. Deze campagne stimuleert ongestoord onderweg zijn, zonder afleiding van appjes, social media of ingewikkelde bediening van navigatie.

Wat is MONO?
MONO betekent één, dus maar met één ding bezig zijn: als je rijdt, houd je je aandacht op één ding, en dat is het verkeer. Navigatie of andere ondersteunende systemen zijn nog op een veilige manier te gebruiken en het gebruik van de telefoon blijft gewoon in stand. Maar het lezen of schrijven van berichten, onderweg intypen van een bestemming of conference calls voeren is uitgeschakeld, zodat een verkeersdeelnemer zijn ogen en aandacht bij de weg houdt.

Hoe werkt MONO?
MONO rijden is heel eenvoudig te regelen via een handige instelling op de telefoon. Door deze instelling wordt texting tijdens het rijden geblokkeerd, waardoor een verkeersdeelnemer niet afgeleid wordt. Hoe dat werkt kunt u hier lezen voor Android en hier voor Apple.

MONO Zakelijk
Natuurlijk is MONO belangrijk voor de verkeersveiligheid, maar er zijn meer voordelen. Ongestoord onderweg zijn draagt ook bij aan het voorkomen van stress, uitval van medewerkers en het terugdringen van schades. Wilt u uw organisatie ook veiliger in het verkeer maken? Download dan hier de flyer van MONO en omarm net als wij de MONO-gedachte.


Rij MONO
Klantenservice VWPFS

Is alles naar wens?

Wij doen altijd ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u een optimale klantbeleving heeft. Heeft u geen goede klantbeleving bij ons ervaren, dan horen wij dit graag. Met uw feedback kunnen wij onze service verbeteren.

 

Suggestie of compliment   šŸ ¢ 

  

Onjuiste gegevens gespot  šŸ ¢ 

 

OfficiĆ«le klacht indienen   šŸ ¢ 

Meer informatie en services vindt u op de websites van onze labels
Onze labels