fiets lease
Gazelle Fiets lease
Service en support

Op deze pagina vind je handige informatie over het gebruik van je e-bike. Bijvoorbeeld waar je met welke vragen terecht kunt en wat je moet doen bij schade, diefstal, onderhoud en pech.

Ook vind je hier veelgestelde vragen. Kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden op deze pagina? Neem dan contact op.

Pech onderweg?

Lekke band, kapotte verlichting, accu-problemen? De Gazelle Alarmcentrale helpt je weer op weg.
088 454 9170

 

Fiets gestolen?

1. Doe aangifte bij de politie.
2. Meld de diefstal
3. Het contract stopt automatisch.

Neem contact op met Volkswagen Pon Financial Services via: fietsen@vwpfs.nl | 033 454 9174

 

Vragen over je contract

Vragen over je fietslease contract, wil je je contract wijzigen of beëindigen?
Neem contact op met Volkswagen Pon Financial Services via:
fietsen@vwpfs.nl | 033 454 9174

 

Onderhoud

Je krijgt na 3, 15 en 27 maanden een oproep van de Gazelle voor onderhoud van je e-bike. Ga hiervoor naar een (Gazelle Fiets Lease) fietsenwinkel.

 

Schade

Een fietslease contract via Volkswagen Pon Financial Services is altijd gekoppeld aan een fiets verzekering. Ga naar je (Gazelle Fiets Lease) fietsenwinkel om de schade te laten repareren.

 


Bekijk hier onze algemene voorwaarden.

Veelgestelde vragen over Gazelle Fiets Lease
Op deze pagina vind je een overzicht van alle veelgestelde vragen over Gazelle Fiets Lease.