Wanneer de kosten voor tanken en laden in uw leasecontract zitten, dan heeft u een pas en/of laaddruppel van Volkswagen Pon Financial Services ontvangen. Hieronder leest u wat u moet doen bij verlies of diefstal, hoe u kosten kunt declareren en waar u transacties kunt inzien.
Pas of laaddruppel kwijt of de pincode vergeten?
Bij verlies van de pas of laaddruppel verzoeken wij u dit direct te melden in de ‘Mijn VWPFS’ app of via het aanvraagformulier. U ontvangt dan een nieuwe pas of laaddruppel. Gebruik de app of het formulier ook voor het aanvragen van een nieuwe pincode.
Declareren
In een paar stappen geregeld.- Heeft u een pas via Volkswagen Pon Financial Services? Stuur dan een e-mail inclusief uw kaartgegevens naar mobiliteitsloket@vwpfs.nl.
- Staat er MultiTankcard op uw pas? Klik hieronder voor de uitleg voor het declareren van brandstof.
Laad- en tanktransacties inzien?
Uw laad- en tanktransacties kunt u inzien de ‘Mijn VWPFS’ app. Heeft u de app nog niet op uw telefoon staan? Download de app dan snel via de Google Play Store of de Apple App store. Zoek op: ‘Mijn VWPFS’. Maak een account aan in de app met het e-mailadres dat bij ons bekend is.Meer weten over tanken en laden? Ga naar de veelgestelde vragen op onze website.
Veelgestelde vragen
Mijn laadpas werkt niet, wat nu?
Mijn tankpas werkt niet, wat nu?
Ik wil de tanktransacties inzien, waar kan ik deze transacties terugvinden?
Ik heb mijn brandstof zelf betaald terwijl ik een tankpas heb, wat nu?
Mijn brandstofpas of laaddruppel is kwijt of ik ben mijn pincode vergeten, wat moet ik doen?