Alles over brandstof

Brandstofpas

Wanneer brandstof is opgenomen in uw leasecontract ontvangt u een brandstofpas van Multi Tank Card of Travelcard. Bij verlies van de kaart verzoeken wij u dit direct via onderstaand online formulier te melden. Ook het aanvragen van een nieuwe pincode kan via dit formulier.

Brandstofpas/pincode aanvragen

Brandstofgebruik

Wilt u uw gegevens over uw brandstofgebruik inzien, log dan in op MTC Beheer of Travelcard:

Login MTC Beheer Login Travelcard

Brandstof declareren

Heeft u getankt zonder uw brandstofpas te gebruiken, dan kunt u uw brandstof declareren.

Uitleg brandstofdeclaratie via Multi Tank Card online

  • Om declaraties in te voeren gaat u naar Multi Tank Card online
  •  Log in bij Multi Tank Card online en vul de benodigde gegevens in (pasnummer, kenteken (zonder streepjes) en pincode).
  • Klik op ‘Passen’, vervolgens op ‘Declaraties’ en daarna op ‘Toevoegen’.
  • Vul uw gegevens volledig en correct in. Uw geld wordt naar de door u opgegeven rekening in Nederland overgemaakt. Wij kunnen uw geld NIET naar een buitenlandse bankrekening overmaken. Hiervoor verzoeken wij u het declaratieformulier in te vullen.
  • Na de invoer van uw gegevens, klikt u op de knop: 'Controleren'. De door u ingevoerde gegevens worden gecontroleerd. (postcode/huisnummer/adres controle). Bonnen ouder dan drie maanden worden op de site NIET geaccepteerd!
  • Klik vervolgens op 'Verder'.
  • Maak een keuze uit ‘Binnenland’ of ‘Buitenland’. De optie ‘Buitenland’ is alleen mogelijk als uw werkgever u die mogelijkheid biedt. Het gaat om transacties die u in het buitenland zelf heeft voorgeschoten.
  • Klik op ‘Accepteren’ om de voorwaarden te accepteren. Vul alle benodigde gegevens in ‘Nieuwe transactie’ en klik op ‘Verder’.
  • Als u alle gegevens volledig en correct heeft ingevoerd, klikt u op ‘Accorderen’ of ‘Ter accorderen aanbieden’.
  • Indien u meerdere bonnen wilt declareren, kiest u voor ‘Bewaren’. U kunt daarna nog meer declaraties invullen. Nadat u uw laatste declaratie heeft ingevoerd, klikt u op ‘Accorderen’ of ‘Ter accorderen aanbieden’.

Wanneer u drie keer verkeerd inlogt, wordt ter beveiliging van uw eigen gegevens, de toegang voor de rest van de dag geblokkeerd. De volgende dag kunt u het opnieuw proberen. Indien u tegen inlogproblemen aan blijft lopen, kunt u contact opnemen met onze BerijdersDesk via telefoonnummer (033) 454 95 50.