Volkswagen Pon Financial Services

Klacht melden

Als organisatie doen wij hard ons best onze klanten tevreden te stellen. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft met betrekking tot onze dienstverlening. Bent u ontevreden over onze dienstverlening? We komen er graag samen met u uit! Meld uw klacht via het onderstaand formulier. 

Wanneer het digitale contactformulier door u is verstuurd, ontvangt u binnen enkele minuten een bevestiging van uw klacht per mail. Uw klacht zal zo snel mogelijk worden behandeld en beantwoord.

Klachtenformulier

We ontvangen graag uw feedback op zaken die niet correct zijn uitgevoerd. Ook suggesties zijn van harte welkom. U kunt dit aangeven in onderstaand formulier. U kunt uw klacht en/of suggestie mondeling indienen bij uw accountmanager, bij onze BerijdersDesk of schriftelijk via het formulier dat u hieronder kunt invullen. We nemen uw klacht en/of suggestie zo snel mogelijk in behandeling en laten u weten wanneer u een reactie kunt verwachten.

Bedrijfsgegevens (indien van toepassing)

Persoonsgegevens

Autogegevens

Vul hier kenteken in zonder streepjes. Heeft u geen kenteken bij Volkswagen Pon Financial Services? Vul dan n.v.t. in.

Opmerking of klacht

Als u hier gegevens invult, gaat u ermee akkoord dat we deze gegevens verwerken conform ons privacyreglement. Voor een nadere toelichting verwijzen we u naar het privacystatement op deze website.

Geschillencommissie Private Lease

Heeft u een private leasecontract bij ons afgesloten en hebben wij een geschil niet naar tevredenheid opgelost? Dan is het mogelijk het geschil voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease.

De contactgegevens zijn:
Geschillencommissie Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Of kijk op www.degeschillencommissie.nl. Download het Reglement Geschillencommissie Private Lease Bedrijven. 


BKR-registratie

Heeft u een klacht over uw registratie in het BKR-register en hebben wij de klacht niet naar tevredenheid opgelost? u kunt uw klacht dan voorleggen aan het Kifid, het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening. Op de website van het Kifid leest u precies hoe dit werkt. Kifid zal de klacht behandelen volgens het reglement Geschillencommissie Kifid.